torsdag 14 januari 2010

Ställ dig i kundens skor...


...det fick jag lära mig när jag gick en utbildning som hette "Säljande butik" för många år sedan.
Vi hade en stentuff butiks kommunikatör som kursledare, hennes argument och idéer har jag tagit till mig men vi kan alltid bli bättre.


... och det tänkte jag att vi ska bli nu, bättre alltså.
Vi har haft samma inredning i princip de senaste 7 åren så det är hög tid att förnya sig.
Det är det jag pysslar med nu på jobbet (och hemma), förutom att fixa sallader, laga luncher och sånt.
I februari stänger vi för att genomföra en "makeover". Nu är det skisser, färgprover, möbler, offerter och sådant som snurrar runt i huvudet.
Självklart presenterar vi nytt på menyn också men vi ska fortfarande vara ett café så det blir inga totala förändringar där. Jag är lite frånvarande och allt kretsar kring jobbet, men det passar bra för det händer inte så mycket nu med fåren eller annat hemma på gården.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails