torsdag 4 mars 2010

Nu gäller det att vara pigg

Äntligen är vår renovering av mitt café färdigt. Det har varit två intensiva veckor av konstant målande och fixande. Som Barbro sa idag, det ska bli skönt med vanligt caféjobb igen.
Idag har hon och jag lagat mat och städat det sista för imorgon öppnar vi. Ska bli spännande att höra vad våra kunder tycker, själv trivs jag i nya Hanssons.
Tack trädgårdsmästaren, syrran, dottern och O för hjälpen, vad gjorde jag utan er? Och tack Janne och U-K för "elfixet".
Ska lägga upp bilder framöver men nu måste jag få sova så jag är pigg imorgon.
Hej o go natt/Annelie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så renoveringen är färdig nu, så skönt att ni får öppna igen med nytt och fräscht. Får väl komma in på en lunch framöver. Sitter fortfarande hos Biancas fästman och väntar. Hon är sen i sin höglöp, hoppas att saker händer i helgen./S

Anonym sa...

Jättefint! Varmt ombonat och mysigt. Hit kommer vi fler gånger. Ha en trevlig helg./ Kullenfolket

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails