söndag 16 oktober 2011

Nöjeslördag

Jag och mina tjejkompisar firade en av oss som fyllt jämt. Startade på Hanssons med lite fika och sedan gick vi till Saga för att lyssna på "Norrbotten big band" i Bodentappning, de hade med sig "Andrew sisters", Linnea, Jenny och Emma som sjöng gamla örhängen från 40-50 talet.

Så bra, solist var Claes Jansson som sjöng låtar av Ray Charles, Nat King Cole och Frankieboy. Det här ska man göra oftare var vi alla överens om. Härligt med toppmusiker och särskilt värmer det att tjejerna som är skolade i Boden och bla uppträder på Wester Farm är så bra. Jag blir alldeles varm och gråtfärdig när jag hör dom. Sedan fortsatte vi till Far East, tog en fördrink innan maten och sedan var jag tvungen att avvika för att åka vidare på nästa kalas, vi hade whiskeyprovning i vårat gäng. Den här gången hemma hos Janne och Anita. Jag glömde kameran så det blev inga foton för mig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails