tisdag 29 november 2011

Det regnar, det borde vara snö och minus 10...

Morgonstund, idag på morgonen var det krispigt vitt ute. Ett tunt lager med snö som gör att det blir fint ljus ute. Det lyser upp lite grann inne också. Nu ikväll regnar det, vad är det här för vinter?
Vi vill ha kyla och snö, ska komma ihåg att jag bad om det när jag sen ber om motsatsen. Ifjol den här tiden hade vi snö och 10-20 minusgrader!
Vilket deppväder allt är helt becksvart ute. Ska vintrarna vara så här i fortsättningen måste vi bättra på utomhusbelysningen, famla omkring på gårdsplanen i mörkret är ingen hit. Nu vill jag ha vit fluffig snö som gör allting gnistrande fint igen. Näe, nu blir det badkaret och en varm glögg så man får fokus på något annat.

2 kommentarer:

Katarina K sa...

Vilka fina gardiner!

Anonym sa...

Tack Katarina, de enda i vårt hus just nu! Jag blir glad när jag kliver in här varje morgon och möts av dessa färgglada gardinlängder.../Annelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails